Nu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinNu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinNu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinÎntrucât ne-am gândit la confortul tău și la a-ți face experiența cumpărăturilor cât mai plăcută, am simplificat procedura efectuării plăților online. În acest fel oricine poate efectua cumpărături într-un mod cât mai rapid și eficient.
Plata cumpărăturilor de pe site-ul www.mohi.ro se face exclusiv prin card bancar în pagina securizată pusă la dispoziție de procesatorul de plăți. Pentru aceasta este necesară completarea formularului cu datele corecte ale cardului de credit sau debit.
Sunt acceptate plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și Master Card (Visa/Visa Electron și Master Card/Maestro).
Ce modalități de plată am?
La MOHI Fine Jewellery oferim opțiuni variate de plată:
– Card
– Numerar în magazinele MOHI
– Transfer bancar
Plățile online efectuate cu cardul sunt procesate de către Stripe.
Ce este Stripe?
Stripe este un furnizor de servicii plăți. Acest lucru înseamnă că procesează plăți în numele unui terț, cum ar fi un furnizor de produse sau servicii. Când cumperi din magazine online, Stripe procesează plata între tine și magazinul respectiv.
Din acest motiv vei vedea numele acestui furnizor pe extrasul de cont și nu numele magazinului online.
Când plătești cu cardul bancar, informațiile cardului pot fi inserate în siguranță. Împreună cu banca emitentă a cardului, avem grijă să procesăm plata.
De ce plata mea a fost refuzată?
Plățile pot fi refuzate în următoarele situații:
Card bancar (plată online)
– Numele și adresa deținătorului cardului nu se potrivesc cu datele de facturare;
– Cardul tău are nevoie de autorizații suplimentare din partea băncii emitente;
– Cardul tău a atins limita maximă setată pentru plăți online;
– Fondurile tale sunt insuficiente;
– În general plățile online sunt refuzate atunci când sistemul automat Stripe detectează o posibilă fraudă.
Pentru mai multe informații adresează-te Stripe sau băncii emitente a cardului tău.