Nu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinNu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinNu există produse în coș.
Întoarce-te la magazinIntroducere
Acești termeni și condiții se aplică între dvs., utilizatorul acestui site web (inclusiv orice subdomenii, cu excepția cazului în care acestea sunt excluse în mod expres de termenii și condițiile proprii) și SC B.E. GOLD SRL (CUI: 26124223, J16/1326/2009), proprietarul și operatorul acestui site web. Citiți cu atenție acești termeni și condiții, deoarece acestea vă afectează drepturile legale. Acordul dvs. de a respecta și de a respecta acești termeni și condiții va apărea la prima utilizare a site-ului. Dacă nu sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții, trebuie să opriți imediat utilizarea site-ului. În acești termeni și condiții, utilizatorul sau utilizatorii înseamnă orice terță parte care accesează site-ul și nu este (i) angajat de către MOHI Fine Jewellery sau care acționează în timpul angajării lor sau (ii) angajat în calitate de consultant sau furnizând în alt mod servicii MOHI Fine Jewellery și accesarea site-ului în legătură cu furnizarea acestor servicii. Trebuie să aveți cel puțin 18 ani pentru a utiliza acest site. Prin utilizarea site-ului și a acordului față de acești termeni și condiții, reprezentați și garantați că aveți cel puțin 18 ani.
Proprietatea intelectuală și utilizarea acceptabilă:
Utilizarea interzisă:
Înregistrare:
Legături către alte site-uri web:
Politica de confidențialitate și politica de cookie-uri:
Disponibilitatea site-ului și excluderea răspunderii:
Limitare a răspunderii:
General:
MOHI Fine Jewellery detalii
MOHI Fine Jewellery este o societate înregistrată în România sub numele SC E. GOLD S.R.L cu Cod de Identificare Fiscală RO26124223 a cărui adresă înregistrată este Str. George Enescu, Nr.76, Complexul Racheta, Bl.15, Ap.Parter, Craiova, Dolj, România și operează site-ul Web https://mohi.ro/.
Puteti contacta MOHI Fine Jewellery prin email contact@mohi.ro.
Modalitati de plată
Ce modalitati de plata am?
La MOHI Fine Jewellery oferim opțiuni variate de plată:
Plățile cu cardul sunt procesate de către Stripe.
Ce este Stripe?
Stripe este un furnizor de servicii plăți. Acest lucru înseamnă că procesează plăți în numele unei terțe, cum ar fi un furnizor de produse sau servicii. Când cumpărați din magazine online, Stripe procesează plata între dumneavoastră și magazine. Din acest motiv puteți vedea numele acestui furnizor pe extrasul de cont și nu numele magazinului online. Mai multe informații despre procesatorul de plați găsiți aici.
Când plătiți cu cardul bancar, informațiile cardului pot fi inserate în siguranță. Împreună cu banca emitentă a cardului, avem grijă să procesăm plata.
De ce plata mea a fost refuzată?
Plățile pot fi refuzate în următoarele situații:
Card bancar (plată online)
– Numele și adresa deținătorului cardului nu se potrivesc cu datele de facturare;
– Cardul dumneavoastră are nevoie de autorizații suplimentare din partea băncii emitente;
– Cardul dumneavoastră a atins limita maximă setată pentru plăți online;
– Fondurile dumneavoastră sunt insuficiente;
– În general plățile online sunt refuzate atunci când sistemul automat Stripe detectează o posibilă fraudă.
Pentru mai multe informații adresați-vă Stripe sau băncii emitente cardului dumneavoastră.
Informatii despre livrare
Cat va dura pana voi primi comanda?
Livrarea produselor comandate aflate în stoc se face intre 1 – 5 zile lucratoare din momentul plasării comenzii pe site (termen valabil în funcție și de compania de curierat).
Livrarea produselor aflate în stoc depozit se face între 7 – 10 zile lucratoare din momentul plasării comenzii pe site.
În cazul în care intervin modificări asupra termenului de livrare, veti fi contactat de către unul dintre responsabilii comenzii dumneavoastra MOHI Fine Jewellery.
În cazul în care comandați mai multe produse pe aceeși comandă, este posibil ca zilele de livrare să difere.
În cazul în care comandați produse la comandă sau personalizate, termenul de livrare al acestor categorii este de 7 – 10 zile lucrătoare de la confirmarea finală a produselor și a încasării acestora.
Același lucru este valabil și pentru produsele expediate în colete diferite.
Vă rugam să aveți grijă să ne furnizați datele corecte referitoare la adresa de livrare.
Puteți anula comanda în primele 24 de ore de la plasarea acesteia pe site sau comunicării telefonice a acesteia.
Care sunt cheltuielile pentru livrare si returnare?
Costurile de transport pe terioriul Romaniei, variaza in functie de compania de curierat. Tarfiul mediu pentru un colet este intre 18 – 25lei. Pentru comenzi cu valoare peste 1,000 lei, transportul este gratuit. Returnarea produselor se face conformPoliticii de returnare.
Politica de returnare
Pentru că ne dorim ca în relația cu clienții noștrii să existe flexibilitate, încredere și transparență, suntem dispuși să venim în întampinarea acestora prin găsirea căii optime în soluționarea eventualelor nemulțumiri, aliniindu-ne în același timp la directivele legislației în vigoare.
Termenii legali ce stau la baza politicii de retur sunt:
Ce presupune returul?
În eventualitatea în care nu sunteți multumiți de alegerea făcută sau aveți orice altă nemulțumire la adresa produselor achiziționate, puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției și puteți opta pentru una din urmatoarele opțiuni :
Produse ce nu pot face obiectul returului?
a). Produse ce nu mai sunt în același stadiu în care au fost livrate și prezintă semne de uzura sau deteriorări
b). Produsele la comandă sau produsele care au fost modificate ori personalizate la cererea clientului, acestea fac obiectul prevederilor OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor pe care o regăsiți în întregime pe http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
c). Produse ce nu sunt însoțite de documentele solicitate și de consumabilele aferente achiziției
Pasii de urmat în efectuarea unui retur?
a). Se completează formularul de retur (click aici)
b). Se ambalează produsul corespunzator pentru a nu suferii deteriorări în timpul transportului
c). Se includ în colet certificatul de garanție / ambalajul original
d). Se expediază coletul la adresa: MOHI , localitate Craiova, Str. Calea Bucuresti, Nr. 6, Jud. Dolj
Produsul va fi returnat prin aceeași metodă de livrare ca în cazul expedierii. În conformitate cu prevederile legale în vigoare, costul livrării produsului returnat către noi va fi acoperit de dvs. iar cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către client.
Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor returnate ?
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de retur. În cazul în care returul este parțial, deci decideți să returnați doar o parte din produsele comandate, vă vom rambursa suma plătită doar pe produsele returnate.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cererea de retur în cazul în care se abuzează de dreptul de retur (retururi multiple).În cazul retururilor multiple, ne rezervăm dreptul de a nu mai procesa comenzile clienților adaugați în lista neagră.
Garantie
În baza certificatului de garanție emis la achiziționarea produselor noastre, clienții beneficiază de garanția legală de conformitate așa cum este ea reglementată de dispozițiile legale in vigoare, respectiv Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și toate drepturile și garanțiile instituite în favoarea consumatorilor prin dispozițiile OG nr. 21/1992, privind protecția consumatorilor.
Garanția oferită de MOHI Fine Jewellery vizează bijuteriile cu și fară pietre prețioase confecționate din metale prețioase (aur și argint) și se întinde pe o perioadă de 2 ani de la data emiterii respectivului certificat.
Ce presupune garanția oferită?
1.Produsul achiziționat respectă toate specificațiile tehnice înscrise în certificatul de garanție emis (caracteristici metal prețios – aur 14K (585‰) / aur 18K (750‰), caracteristici pietre prețioase și semiprețioase încrustate în montura bijuteriilor).
2.Produsul achiziționat poate fi reparat sau schimbat în condițiile prevăzute de lege în cazul în care situația o impune.
3.În perioada de garanție clientul beneficiază de o serie de servicii oferite în mod gratuit precum:
Pași de urmat pentru valorificarea garanției
În vederea exercitării facilităților conferite de certificatul de garanție, clientul trebuie să urmeze următorii pași:
Cauze ce duc la pierderea garanției
Garanția nu acoperă deteriorările provocate bijuteriei din cauza accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.
Pierderea garanției este efectul următoarelor cauze:
Recomandări pentru o mai îndelungată utilizare a produselor
Conținutul „Termeni și Condiții” se poate modifica fară notificare.MOHI Fine Jewellery nu se obligă să informeze cu privire la acest aspect.
Ultima modificare a avut loc în data de 03.04.2024.